Eén van de redenen waarom ik de corporate wereld gedag zei was dat het voornamelijk ging om geld verdienen. ⁠Toen ik de omslag maakte naar de wereld van marketing en reclame, was het eigenlijk net zo erg. ⁠

Crappy cultuur

Een aantal van de eigenaren ‘were only in it for the money’ en noemden hun medewerkers ‘smurfen’. ⁠
Er werd niet goed voor de mensen gezorgd. Het waren slechts ‘resources’. ⁠Handjes. Smurfen.
Bonussen waren voor het management. ⁠
De designers, copywriters en programmeurs zagen er niks van terug.
Echt een crappy cultuur.⁠

Zonder E-nummers graag

Genoeg reden om voor mijzelf te beginnen. Maar na een paar jaar als freelancer content marketing & strategie wilde ik ook niet meer voor bedrijven werken die ongezonde producten verkochten, zoals soepmixen vol met E-nummers. Ik kon het simpelweg gewoon niet meer. Ook al waren dat grote opdrachten die heel goed verdienden.⁠⁠

Purpose

Dus koos ik ervoor om vrouwelijke coaches & lifestyle onderneemsters te begeleiden om ‘purpose driven’ bedrijven op te starten en uit te bouwen. ⁠

Lifestyle bedrijven die het mogelijk maken om: ⁠
– te doen waar ze goed in zijn⁠
– te doen wat hen energie geeft, en ⁠
– om een positieve impact op het leven van anderen te hebben⁠

Win-win-win.⁠ Hen helpen om zichtbaar te zijn online om zo klanten aan te trekken. Jezelf laten zien zoals je bent, want jij bent je content. Daar geloof ik in.⁠

Benut je potentieel

En om te blijven leren door op ontdekking gaan, een reis te maken en te groeien als mens.

Om steeds weer een betere versie van jezelf te worden, zodat je jouw potentieel volledig benut. ⁠

En iets teruggeeft aan de maatschappij: learning, earning & returning. ⁠

Aan het einde van je leven zijn er namelijk maar 3 dingen belangrijk: ⁠gezondheid, relaties en zingeving⁠.

Wat was voor jou de belangrijkste reden om voor jezelf te beginnen? ⁠ Passie? Verlangen? Verbinding? Iets anders?

Reageer hieronder met maximaal 3 woorden, ik ben nieuwsgierig 😊

Pin It on Pinterest

Share This