Voordat ik met Florien werkte had ik er behoefte aan om structuur in mijn verhaal te brengen. Ik deed maar wat, daardoor had ik geen duidelijke lijn in mijn online communicatie.
Er was geen link tusen mijn website, social media teksten en grotere verhaal naar klanten toe. Het kostte mij veel tijd en onrust en het leverde mij niet op wat ik wilde.
Ik heb mijn doelgroep nu heel goed voor ogen. Er zit structuur in mijn communicatie en ik heb mijn verkooptarget gehaald (en verkopen verdubbeld!).
Ik heb mij beseft dat je fundering echt goed moet staan: ‘What’s my story’, wie is mijn doelgroep en hoe vind ik mijn niche?’
Als ik niet met Florien had samengewerkt dan was ik nu nog steeds aan het zoeken in plaats van gericht aan het bouwen aan mijn bedrijf op basis van mijn doelgroep.
Florien’s kracht is om de ‘why’ – het verhaal – van jouw bedrijf naar boven te halen, en om emotie aan je marketing toe te voegen, zodat het jouw klant raakt. Om van ‘product driven’ naar ‘people driven’ te gaan communiceren. Want uiteindelijk verkoop je een gevoel, een lifestyle.
Ben jij een praktische ondernemer, vind je het moeilijk om emotie in je marketing te leggen en wil je meer klanten? Florien is klantgericht en brengt meer lijn en gevoel in jouw marketing en communicatie, zodat jij jouw ideale klant bereikt en raakt, en in een klant en ambassadeur verandert.
Alexandra Noorman – De Clercq – Eigenaresse ByAlex lifestyle brand & webshop