Florien interview Baya Voce, ‘experience designer’ voor high end events, over hoe je een goed event speciaal en bijzonder kunt maken. Baya ontwierp, produceerde en organiseerde talloze ‘magic touch’ ervaringen voor events. Baya’s focus ligt op het creëren van onvergetelijke momenten die diepe indruk maken en transformaties brengen voor deelnemers, die daar niet over uitgesproken raken.

Baya deelt al haar tips en kennis over:

  • Hoe je kleine en grote events zo kunt organiseren, dat je publiek een onvergetelijke ervaring krijgt
  • Wat een ‘experience designer’ is, en waarom die toevoeging belangrijk is.   
  • Hoe je verrassing en verwondering in je event brengt, en verbinding
  • Hoe je bezoekers van je event naar huis laat gaan met zo’n bijzondere ervaring dat ze voor altijd van jou en je bedrijf houden
  • Hoe je een onvergetelijk online event organiseert, en waarom rituelen en ceremonies daarvoor zo belangrijk zijn
  • Het compleet nieuw uitdenken van je event, met de transformatie van waar je klanten zijn naar de door jou gecreëerde wereld
  • Het effect van je publiek ‘primen’
  • Onderschat de behoefte aan verbinding niet
  • Hoe je waarde creëert in het eerste uur van je event
  • Het avontuur van mensen die elkaar niet kennen, aan elkaar binden
  • Het focussen op de ‘waarom’ in plaats van de ‘wat’.

www.bayavoce.com

Create unforgettable moments that create deep meaning and deliver transformative experiences [podcast]

Florien talks to Baya Voce, an experience designer for high level events, on how to make good events great. Baya designed, produced and facilitated ‘magic touch’ experiences for events. Baya’s focus is engineering unforgettable moments that create deep meaning and deliver transformative experiences that attendees can’t stop talking about.

Baya shares all her tips and knowledge about:

  • How to improve your small and big events, so your clients will have an experience they never had before
  • What an experience designer is, and why that is so important
  • How to sprinkle in surprise and delight, and moments of human connection
  • How people walk away from your event with peak emotional experiences that make them latch on to you and your business
  • How to make an online event that people won’t forget, and what rituals and ceremonies have to do with it
  • Completely rethinking an event by implementing crossing a threshold from their outside world to your world that you are creating for them
  • The effect of priming our audience
  • Don’t underestimate the need for connection and the loneliness epidemic
  • How to create the most value in your event in the first hour
  • The adventure of bonding people who are strangers to begin with
  • Focusing on the ‘why’ instead of the ‘what’

www.bayavoce.com

About Baya Voce

For over a decade Baya has produced, designed, and facilitated “magic touch” experiences ranging from two-person rituals to online group programs, intimate masterminds in the South of France, and high-end finance conferences at Lincoln Center in New York City.

Baya’s focus is engineering unforgettable moments that create deep meaning and deliver transformative experiences that attendees can’t stop talking about. 

She’s designed experiences (gatherings, workshops, programs, retreats, etc.) for multiple New York Times best-selling authors, award-winning companies, and in conjunction with brands like Lyft and Google Fiber. She has been featured by SXSW, Forbes, ABC, Fox, The Daily Worth, and MTV for my perspective on experience design and human connection, and her TEDx talk on loneliness has over 4.5 million views.

http://www.brigittevantuijl.com