Webteksten schrijven is een vak apart. Zelf op je webteksten ploeteren kost veel tijd en energie, en die tijd en energie kun je beter aan andere activiteiten besteden, zoals met klanten werken of sales calls doen. In deze blog laat ik je zien dat goede webteksten jou business opleveren. En dat je webteksten 24/7 voor jou werken en zichzelf terugverdienen.

Als mens en ondernemer blijf je groeien. En je business groeit met je mee.

Als je – net als ik – snel leert en groeit, dan merk je dat je steeds sneller uit je jasje groeit.

En dat wat je doet op een bepaald moment niet helemaal meer klopt met wie je bent.

Nou ja, het klopt nog wel, maar je voelt dat je klaar bent for the next level.

Bijvoorbeeld:

  • de stap nemen van je eigen salon of praktijk naar coach
  • niet langer als VA maar jezelf als Business Support Manager profileren
  • een boek schrijven om je expert status te claimen

Als je next level gaat, dan vraagt dat erom dat je jezelf (her)positioneert.

En gatsiedarrie, dan ben je opeens een ‘personal brand’!

F*ck it, dat zijn we allemaal.

Of je nu in loondienst bent of ondernemer.

Of je wel of niet werkt.

Waar je klanten eerst misschien (bijna) vanzelf via je website naar je toe kwamen – net zoals bij een huisarts – merk je dat dat totaal anders is op het moment dat je je eigen coaching bedrijf start of uit gaat bouwen.

Dan heb je een volledig nieuwe business.

Met een nieuw business model.

En een nieuwe business, die heeft development nodig.

Je weet dat je (heel!) goed in je vak bent, maar goede teksten schrijven is toch echt andere koek.

Dus dan ploeter je zelf op je webteksten.

Maar het komt er toch niet echt lekker uit.

En je weet eigenlijk ook niet hoe je je webteksten zo schrijft, dat het ook daadwerkelijk klanten aantrekt.

En dan ook nog precies die klanten waar jij mee wilt werken.

Je weet wel, jouw ‘ideale klant’.

Die klant die jou energie geeft (i.p.v. kost, grrr).

Webteksten schrijven een vak apart omdat het heel veel zaken samenbrengt:

  • Hoe je jezelf wilt positioneren (high-end natuurlijk)
  • Wie je aan wilt trekken (goed betalende klanten darling!)
  • Welke woorden gebruik je juist wel (en welke juist niet)?
  • Wat zet je waar op je website?
  • En hoe zorg je ervoor dat je websitebezoeker in actie komt, zodat je ook daadwerkelijk een nieuwe klant krijgt?

Om onweerstaanbare webteksten te kunnen schrijven heb je kennis en ervaring nodig. Kennis over mensen, marketing en psychologie.

Meer dan 10.000 uur schrijfervaring, en weten wat wel en wat niet werkt.

Geldt natuurlijk voor al je teksten.

Wist je dat 70% van de mensen die jou spreken ook je website bezoekt om te bepalen of ze met jou in zee willen gaan?

Then it better be good, honey!

Ja, schrijven is een vak apart.

Laat ik nou al heel mijn leven schrijven.

Voor mijzelf, voor A-merken en high-performing ondernemers.  

Worstel jij met je webteksten en kun je wel wat hulp gebruiken?

Ben jij klaar voor het next level in je business?

Besteed het schrijven van je webteksten aan een expert uit.

Dat bespaart jou een hoop tijd en frustratie.

En het levert je meer klanten, omzet en impact op.

Want kick-ass webteksten betalen zichzelf 24/7 jarenlang terug.

Speaking about return on investment…

Als jij voelt dat het tijd voor verandering is. Tijd voor een nieuw jasje. Tijd voor kick ass webteksten die klanten aantrekken. Neem die next step en besteed het schrijven van je teksten uit aan een ervaren business copywriter. Dat levert je business op en bespaart je een hoop geploeter, tijd, frustratie en energie. En levert je business op

Wat wil jij graag delegeren, zodat je business sneller groeit?

Pin It on Pinterest

Share This